• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Samlingslån m 15 % risk

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Hej!

Jag har en uc risk på 15.8 just nu det försvinner tre till denna vecka, då kommer jag ha 6 stycken kvar och senaste ff är i maj månad. Har inga anmärkningar osv. Fast jobb sen 2015 med inkomst på 33220 kr före skatt.
Lån på ca 600 tusen. Underskott på 128 :'(

Förstår att räntan inte kommer vara det bästa, men finns det någon chans tro?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Jag undrar precis samma som dig jag har 12 i uc risk 8 ff kvar i december lön 330.000 men lån på 400.000 typ kan man ta samlingslån ?
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Sorry årsinkomst 300.000 inte lön :), det hade ju varit toppen LOL
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Jag undrar precis samma som dig jag har 12 i uc risk 8 ff kvar i december lön 330.000 men lån på 400.000 typ kan man ta samlingslån ?

Ja, vågar inte riskera något ifall man blir nekad.
Jag pratade med moank de tyckte det såg bra ut men de tar en data över banken och då flaggar deras system över spel ( som jag inte har gjort) och kontuerligt av sms lån som jag har tyvärr tagit en del när de verkligen varit akut. Har skrivit till avida och bank norwegian så får se vad de skriver
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
308
Poäng
577
Ja, vågar inte riskera något ifall man blir nekad.
Jag pratade med moank de tyckte det såg bra ut men de tar en data över banken och då flaggar deras system över spel ( som jag inte har gjort) och kontuerligt av sms lån som jag har tyvärr tagit en del när de verkligen varit akut. Har skrivit till avida och bank norwegian så får se vad de skriver
Ok meddela vad du fick för svar sen . Jag har oxå gjort så förut att jag hört av mig till aktörer och de har sagt att det ser ok men sen har det ändå blivit avslag
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Ok meddela vad du fick för svar sen . Jag har oxå gjort så förut att jag hört av mig till aktörer och de har sagt att det ser ok men sen har det ändå blivit avslag
Ja, de flesta säger att det inte går att säga något på förhand, instabank sa att det finns en chans men garanterar inget då en kreditupplysning måste göras, frågade då vad de tittade på som kunde vara negativt i deras ögon men de fick dom inte gå in på pga av någon bank grej :thinking: antar det bästa är att testa på advisa det är dom bankerna jag har skickat till. Brabank fick jag svar att de inte lånar ut pengar längre dock.
 

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Hej!

Jag har en uc risk på 15.8 just nu det försvinner tre till denna vecka, då kommer jag ha 6 stycken kvar och senaste ff är i maj månad. Har inga anmärkningar osv. Fast jobb sen 2015 med inkomst på 33220 kr före skatt.
Lån på ca 600 tusen. Underskott på 128 :'(

Förstår att räntan inte kommer vara det bästa, men finns det någon chans tro?
Blir tufft tyvärr.
 

Lolen

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
10 Oktober 2014
Meddelanden
395
Mottagna reaktioner
59
Poäng
187
Jag undrar precis samma som dig jag har 12 i uc risk 8 ff kvar i december lön 330.000 men lån på 400.000 typ kan man ta samlingslån ?
Synliga lån på 400k? Tyvärr tror jag inte du får några bud men ska du testa så kör advisa
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 049
Poäng
867
Hur tänker du då? Om jag skulle testa så väntar jag givetvis slutet av november, är på 15 nu så hoppas att tre till ff kommer göra skillnad
Tror inte förfrågningarna kommer göra gigantisk skillnad. Har du några småkrediter eller kreditkort?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp